Friday, October 17, 2008

thirtyeight

I went to Antics this week - for the first time in a decade... or a few months anyway!
It was good fun. Ravenheads from Barcelona (one of the guys was born in Sweden though) and Silverio played... It was... interesting. The music was good and Silverio was crazy.
I was wearing my new shiny zipper sweater from AA :) I want more shiny clothes! I want a shiny jumpsuit! A baggy one - with a belt.






Oh yeah someone farted while Silverio was playing and it was disgusting. Why do people always let so bad farts in Antics? What's the story with that?

oh and I'm doing the fashion show. :D

Photos: Johnny McMillan

1 comment:

enannie said...

tack för kommentaren i min blogg, den värmde!! <3
och varför jag valde att svara på just detta inlägg i din blogg var att jag såg den röda jackan/tröjan, åh va fin!! säg till om du vill auktionera ut den någon gång i framtiden om du tröttnar på den. sån är iaf jag.., använder saker ett tag, men hur nice de än är så tröttnar jag nästan alltid ganska fort. tänkte om du funkar likadant ;)
är du i sverige nu? halmstad? själv är jag tillbaka i göteborg nu efter en vecka i "vår" stad. halmstad är inte så illa alla gånger faktiskt! det glömmer jag ofta, och hatar i onödan. hmm.
hoppas saker o ting ordnar upp sig för dig, vad dte än är som tynger dig.
kram!